Кількість
|
Вартість
|
||
|
Двигун внутрішнього згоряння Vitals GE 7.0-19k - універсальний одноциліндровий бензиновий чотиритактний двигун загального призначення з повітряним охолодженням.
Двигун внутрішнього згоряння Vitals GE 7.0-19k потужністю 7,0 л. с. та робочим об'ємом 212 см3, може використовуватися у складі міні-електростанцій, у сільськогосподарській техніці: мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах, у будівельному обладнанні: віброплитах, ударних трамбовках, бетономішалках, компрес.
Кріплення двигуна – універсальне.
Високий рівень якості комплектуючих, професійне складання та дворівнева фільтрація повітря, що забезпечується поролоновим фільтром та масляною ванною, гарантують тривалий термін експлуатації двигуна.
Фіксація шківа на вихідній частині валу двигуна Vitals GE 7.0-19k для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли здійснюється за допомогою шпонки.
Для запуску двигуна використається ручний стартер. Щоб уникнути пошкодження двигуна, за відсутності масла в картері або недостатній його кількості передбачена аварійна система. Таким чином, при низькому рівні масла в картері система захисту зупинить його роботу, запобігаючи поломці. Для полегшення доступу з різних боків картера двигуна передбачені дві горловини для заливки олії із пробками-щупами.
Завдяки компактним габаритним розмірам та невеликій вазі двигун Vitals GE 7.0-19k можна використовувати як силовий агрегат транспортних засобів, у тому числі і водного транспорту: човнів, катерів та невеликих яхт.
Гарантія на двигун Vitals GE 7.0-19K складає 36 місяців.
Потужність двигуна | 7 к.с. |
Тип двигуна | 4-тактний одноциліндровий |
Робочий об'єм двигуна | 212 куб. см |
Система охолодження | повітряна примусова |
Тип палива | бензин |
Оберти двигуна | 3600 об/хв |
Габарити паковання, мм | 390×330×350 |
Маса нетто / брутто, кг | 13,5/14,5 |
Cистема запуску | ручний стартер |
Ємність паливного бака, л | 3,6 |
Датчик низького рівня масла в двигуні | + |
Довжина / ширина виїмки під шпонку, мм | 49,0 / 5,0 |
Внутрішня різьба | M8х1,25 |
Діаметр циліндра / хід поршня | 70 / 55 мм |
Витрата палива, гр/кВт*год | 380 |
Об'єм масла в картері двигуна, л | 0,6 |
Тип хвостовика вала | шпонковий з центральним внутрішнім різьбленням |
Діаметр хвостовика валу, мм | 19,05 |
Довжина хвостовика валу, мм | 58,5 |