ТЕРМІНИ ДОСТАВКИ

Термін відправлення  замовлення протягом 1 - 2 днів, термін доставки 2-3 дня.

СПОСОБИ ОПЛАТИ

  • При отриманні замовлення.

( Накладений платіж. Ви платите за товар після його отримання та огляду на відділенні Нової пошти. Послуга платна, але діє в усіх регіонах України. Вартість визначає перевізник Нова Пошта.)

  • Онлайн-оплата банківською карткою.

  • Оплата по реквизитах на карту ( ПриватБанк: 4731219616804526 Петруха Олег Михайлович)

  • Безготівковий розрахунок (для організацій, документи надсилати на пошту: leotools.com.ua@gmail.com та вказати номер замовлення)

  • Готівкою (оплата при отриманні в магазині,  за адресою м. Новояворівськ, вул. І. Франка 4

 

СПОСОБИ ДОСТАВКИ:

  • Доставка Нова Пошта - цей спосіб доставки поширюється на весь асортимент товарів на сайті

  • Самовивіз (з магазину за адресою: м. Новояворівськ, вул. І. Франка 4)

  • Курʼєром Нової Пошти  

  • Поштомат Нової Пошти

 

Доставка по Україні.

 Переважна більшість замовлень відправляється в день оформлення замовлення до 15:00. Замовлення, підтверджені після 15:00 чи у вихідні та святкові дні - будуть відправлені на наступний робочий день. Термін доставки  2-3 дня.
- від 50 грн - у поштомат
- від 70 грн - у відділення по Україні
- від 85 грн доставка кур'єром 

 

ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

  1. Для оформлення замовлення Вам необхідно вказати фактичні контактні дані.

 

  1. Продавець не несе відповідальності за достовірність інформації, що надається клієнтом при оформленні замовлення.

 

  1. Після оформлення замовлення клієнту надається номер замовлення по якому він може дізнатися його статус. Також ви можете відслідковувати статус замовлення в особистому кабінеті перевізника Нова Пошта.

 

  1. Якщо клієнт оформив замовлення на товар в кількості більшій, ніж є в наявності у продавця, продавець інформує клієнта шляхом направлення повідомлення по електронній пошті або по телефону, зазначеним клієнтом при реєстрації, про те коли даний товар буде у наявності в потрібній кількості. Клієнт має право погодитися прийняти товар в кількості, що є в наявності у продавця, або анулювати дану позицію товару із замовлення.

 

  1. Представлені фото-зразки містять один і більше видів товару певного найменування і текстову інформацію: опис, характеристики, розміри, ціна за одиницю продукції, мають відомості про основні споживчі властивості товару.

 

  1. Деякі товари можуть відрізнятися від представлених на фотографії, а саме відтінок, малюнок на корпусі обладнання, колір корпусу і т.п. У разі виникнення у клієнта питань, що стосуються властивостей і характеристик товару, перед оформленням замовлення, клієнт повинен звернутися до продавця.

 

Уважно перевіряйте товар при отриманні

Ми працюємо тільки з Новою поштою. На відміну від інших транспортних компаній, вона дозволяє застрахувати відправлення на повну вартість. Тому, якщо з вашим товаром що-небудь трапиться під час транспортування, пошта компенсує збитки.

Запам'ятайте, перш ніж піти з відділення або відпустити кур'єра, потрібно перевірити цілісність і комплектацію замовлення.

Помітили пошкодження упаковки або вмісту - відмовляйтеся його приймати, вимагайте бланк «Акт прийому-передачі» і детально опишіть дефекти. Після телефонуйте нам, ми допоможемо розібратися в ситуації.

Якщо ви не оформили претензію, ми не зможемо добитися компенсації збитків. Забираючи товар з відділення або рук кур'єра, ви даєте юридичну згоду, що не маєте претензій до роботи Нової пошти.

З моменту відвантаження вашого замовлення Нова пошта несе відповідальність за його цілісність, терміни і ціну доставки.