ТЕРМІНИ ДОСТАВКИ
Термін відправлення замовлення протягом 1 - 2 днів, термін доставки 2-3 дня.
СПОСОБИ ОПЛАТИ
-
При отриманні замовлення.
( Накладений платіж. Ви платите за товар після його отримання та огляду на відділенні Нової пошти. Послуга платна, але діє в усіх регіонах України. Вартість визначає перевізник Нова Пошта.)
-
Онлайн-оплата банківською карткою.
-
Оплата по реквизитах на карту ( ПриватБанк: 4731219616804526 Петруха Олег Михайлович)
-
Безготівковий розрахунок (для організацій, документи надсилати на пошту: leotools.com.ua@gmail.com та вказати номер замовлення)
-
Готівкою (оплата при отриманні в магазині, за адресою м. Новояворівськ, вул. І. Франка 4
СПОСОБИ ДОСТАВКИ:
-
Доставка Нова Пошта - цей спосіб доставки поширюється на весь асортимент товарів на сайті
-
Самовивіз (з магазину за адресою: м. Новояворівськ, вул. І. Франка 4)
-
Курʼєром Нової Пошти
-
Поштомат Нової Пошти
Доставка по Україні.
Переважна більшість замовлень відправляється в день оформлення замовлення до 15:00. Замовлення, підтверджені після 15:00 чи у вихідні та святкові дні - будуть відправлені на наступний робочий день. Термін доставки 2-3 дня.
- від 50 грн - у поштомат
- від 70 грн - у відділення по Україні
- від 85 грн доставка кур'єром
ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
-
Для оформлення замовлення Вам необхідно вказати фактичні контактні дані.
-
Продавець не несе відповідальності за достовірність інформації, що надається клієнтом при оформленні замовлення.
-
Після оформлення замовлення клієнту надається номер замовлення по якому він може дізнатися його статус. Також ви можете відслідковувати статус замовлення в особистому кабінеті перевізника Нова Пошта.
-
Якщо клієнт оформив замовлення на товар в кількості більшій, ніж є в наявності у продавця, продавець інформує клієнта шляхом направлення повідомлення по електронній пошті або по телефону, зазначеним клієнтом при реєстрації, про те коли даний товар буде у наявності в потрібній кількості. Клієнт має право погодитися прийняти товар в кількості, що є в наявності у продавця, або анулювати дану позицію товару із замовлення.
-
Представлені фото-зразки містять один і більше видів товару певного найменування і текстову інформацію: опис, характеристики, розміри, ціна за одиницю продукції, мають відомості про основні споживчі властивості товару.
-
Деякі товари можуть відрізнятися від представлених на фотографії, а саме відтінок, малюнок на корпусі обладнання, колір корпусу і т.п. У разі виникнення у клієнта питань, що стосуються властивостей і характеристик товару, перед оформленням замовлення, клієнт повинен звернутися до продавця.
Уважно перевіряйте товар при отриманні
Ми працюємо тільки з Новою поштою. На відміну від інших транспортних компаній, вона дозволяє застрахувати відправлення на повну вартість. Тому, якщо з вашим товаром що-небудь трапиться під час транспортування, пошта компенсує збитки.
Запам'ятайте, перш ніж піти з відділення або відпустити кур'єра, потрібно перевірити цілісність і комплектацію замовлення.
Помітили пошкодження упаковки або вмісту - відмовляйтеся його приймати, вимагайте бланк «Акт прийому-передачі» і детально опишіть дефекти. Після телефонуйте нам, ми допоможемо розібратися в ситуації.
Якщо ви не оформили претензію, ми не зможемо добитися компенсації збитків. Забираючи товар з відділення або рук кур'єра, ви даєте юридичну згоду, що не маєте претензій до роботи Нової пошти.
З моменту відвантаження вашого замовлення Нова пошта несе відповідальність за його цілісність, терміни і ціну доставки.