Повернення та обмін

 

Компанія LEOTOOLS - піклується про своїх покупців і в разі якщо товар Вам не підійшов, ми завжди готові його обміняти або повернути гроші.

Обмін товару або повернення грошей здійснюється протягом 14 днів після покупки.

 

Відповідно до закону "Про захист прав споживачів" покупець може:

1. Обміняти товар.

2. Повернути товар та отримати кошти, витрачені на товар у повному обсязі. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів з моменту, коли продавець забрав товар з відділення Нової пошти або Укрпошти.

 

Який товар підлягає обміну:

1).Товар, на якому немає слідів використання (подряпин, сколів, потертостей). 

2) Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;

3) Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.

 

Умови оплати доставки при поверненні:
 

1. У разі повернення товару і відправлення покупцеві нового товару доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається.

2. При поверненні коштів, у разі несплати товару, що повертається покупцем, сума доставки вираховується з покупця.

3) Якщо товар не відповідав опису з вини продавця, доставку в обидві сторони оплачує продавець.

 

Процедура повернення товару неналежної якості:
 

1. Зателефонуйте нам і повідомте про намір повернути оплачений товар;

2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.

 

Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або за адресою м.Новояворівськ вул.Івана Франка 4 (тел: +380976495975 Петруха Олег Михайлович).

 

Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти.

Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.

Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому випадку, коли продукт був неналежної якості. Якщо товар належної якості, то всі витрати несе покупець.

У разі виявлення пошкодження упаковки або товару при його огляді у відділенні Нової Пошти або Укрпошти обов'язково складається відповідний Акт і про інцидент повідомляється за телефоном, вказаним на сайті нашої компанії.